SHOOT THE RACISTS.


_kleerup.

I somras, då var jag stolt över att vara svensk. Även om Sverige lät tyskarna flyga genom Sverige som genväg under andra världskriget, även om vi är fega och vågar aldrig säga något om något och att vi är neutrala i allt som kommer i våran väg. Det var när Viktoria & Daniel gifte mig som Sverige lyftes i mina ögon. Jag tänkte att Sverige är rätt fint ändå, att folket är så kärt och vänliga och kära mot varandra. Ack så fel jag hade, jag inbillat mig helt fel uppfattning. Att Sverige Demokraterna (a.k.a. Ku klux klan, nazisterna) tagit sig in i Riksdagen är skamligt. Idag är det pinsamt att vara svensk. Alla ni som tog er till vallokalen och röstade på SD - vet ni verkligen vad ni har gett er in på? Det känns som att vi påbörjat ett tredje världskrig, och att hitler är återupplivad. Jag kan se hakkorset i Jimmy Åkessons panna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0