bad time for a good time.


dansa såhär vettja.


I THINK I WANNA MARRY YOU!

Har legat hemma sjuk i influensa i två dagar nu, jag tror faktiskt inte det finns något värre att att vara sjuk. Man blir uttråkad och vill så mycket men kroppen klarar inte det för att den är så orkeslös. Iaf, vad jag ville komma fram till att dagar som dessa blir man glad av att chefen ringer och frågar hur man mår, och såklart av youtubeklipp som dessa:

im not asking much of you.

Planen var att plugga upp Matematik B för att kunna söka in till Högskolan till hösten. Och det lovade mina kära studievägledare i höstas, och nu helt plötsligt funkar det inte längre. Utan får vänta med matten till hösten. Började att läsa Naturkunskap B i höstas, och efter halva kursen fick jag reda på att den inte behövdes då den kompletterar Medicinsk grundkurs som jag läst i undersköterskeutbildningen. Behöver jag säga att jag är väldigt arg, ledsen och besviken?

onsdagspeppen.


RSS 2.0