IF IT MAKES A DIFFERENCE.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2145032/beeatbox?claim=mf7s2cf4ffs">Följ min blogg med bloglovin</a>

TO LATE FOR SECOND GUESSING. TO LATE TO GO BACK TO SLEEP.


I julklapp önskar jag mig rentutsagt hela Monki. Shit vad mycket snyggt dom har i butik just nu! Jag vill ha allt jag ser! GE MIG! Mamma, pappa, syster - YOU HEARD ME.
_source.

SHOUT IT OUT LOUD.


_source.

SHOUT IT OUT LOUD.


_source.

FLY WITH ME CHERRYBLOSSOM.

 

GLIDA RUNT HÄNGA RUNT LÅNA PENGAR.


Äntligen är videon här. _psl.

nobody knows it but me but I slip yeah I slip i'm still an animal.


_modekungen.

;GLITTER ANG GLAMOUR!


Shoes by Tiamo/Scorett. Photo by _signe.

I WANNA HELP! I WANNA HELP YOU OUT!!


Läs mer eller köp tidningen här.


i'm no prostitute. you won't get some.


Idag ska jag lämna in mitt stora hatobjekt till en datorexpert. Kan bli spännande vad han ska göra med den... Jag kommer se ut som en dum blondin som inte kan något alls om sin egen dator. Jaja. På återseende!

I JUST WANNA LOVE YOU.


_dinsko.


telling them to be obsessed.


Är på jakt efter en pälsjacka liknande denna som I blame Coco har. Tips? Himlans tacksam för tips! Danke.

get MYSELF together.


du är bäst.

CALL YOUR GIRLFRIEND. IT'S TIME YOU HAVE THE TALK.


NEW ALBUM. Buy here. Listen here.
ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!

En Doft Från Den Fina Världen.


source:niotillfem.


!RESUTIATE ME!


Favoritbloggen just nu.

första gången som du ska hålla nån i hand. första gången som du ska kyssa någon man. första gången som du är riktigt kär. första gången som du ska falla ner i gråt. första gången som du ska tigga om förlåt. första gången som du är hopplöst kär.


Magnus Uggla - DET är nostalgi. Speciellt 1:a gången och Ska vi gå hem till dig. Åh fina minnen!

SÅ LÅNGT BORTOM. kära stockholm.

Jag är helt frälst i Så mycket bättre. Och det svider lite att jag jobbar ikväll och kommer missa det... Men iallafall. Här har ni en finfin Så mycket bättre när vi é tillsammaaans-playlist. Trevligt helg påer!


jag vägrar att inse. jag sviker mig alltid. jag gräver min grav för dig. jag är en soldat för dig.

hihi!

WALKING MY DAYDREAM.


Sis. <3

YOU THINK YOU'RE SO COOL, BOY.


S&M.


NEW ALBUM. Buy here. Listen here.

BEATING ON A BETTER DRUM.


Senaste numret av Elle damp ner i brevlådan igår, som innehåller den första intervjun med Helena Seger om livet med Zlatan. And she's lookin' good!
_läs lite om artikeln här.

innan vi faller.


Kan nog varit det snyggaste paret ever.

ANGER;YOU'VE BEEN HERE FOR QUITE SOMETIME.


LÄNGTAR.

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU!!


nanannaNAna.


CRIMINAL INTENT.


_bild.

ta en.


andwhat'sonyourmindtherewillbetimesforthattoo.


_modekungen.

;LOVE;STOLE;MY;BRAIN.


Jag har mått piss i två dagar nu. Gått runt och bara mått illa och velat spy. Nu har jag ätit popcorn och gråtit lite och mår nu lite bättre. Nu är det bara en kram som saknas..

jag börjar pensla. jag fick mer känsla.


WATCHIN THE WORLD IN YOUR EYES.


THE TIME WE LOOK BACK AT THE THINGS WE REGRET.


_wowlykke.


TODAYS MUST HAVES.


_modekungen.

;rubriken som jag inte har något bra namn på.


TAKE ME AROUND THE PLANET; TAKE ME THRU SPACE AND TIME.


Repeat-låten just nu.

TAKE ME AROUND THE PLANET; TAKE ME THRU SPACE AND TIME.


Repeat-låten just nu.

TEENAGE CRIME!


Gör mig lika snygg som den snyggaste DJ-duon just nu. Please?
_rochf.

RSS 2.0