dudududu - do we love pancakes?!


Okej, med en liten varning om att det kan låta lite trist. Pannkakor kan vara en av det godaste maträtter jag vet. Jag ska äta dom snart, men hemmagjord björnbärssylt till. Mums!

JEROME;


make it rain.


fårintenog.


UPDATE; last week.


Körde långt och lekte taxi.

Myste med Lillasyster.

Frukost med sis.

Liseberg i ösregn och åska med goa klassvänner och deras barn. Kom hem med 2 stjärnvinster och pirrande mage efter Atmosfear.
 
Blev blondare.

Myste med mitt husdjur. Harry heter han.

in a california king bed.


_source.

Om två veckor ungefär så ska jag flytta från 41 kvm till 28. Det är väldigt mycket skillnad, och mina vänner tycker att jag är nästintill galen som ger mig på det. Konstig som jag är så ser jag det som en utmaning, att kunna klara av att få plats med mitt liv på en så liten yta och fixa och ordna med bra förvaringsutrymmen. Till och börja med så ska jag skaffa en ny sängstomme har jag tänkt, så jag kan få plats med mycket saker både under och kanske bakom sängen i en sänggavel. Vi får se. Spännande ska det bli, även om nervositeten kryper på sakterliga. (I skrivande stund håller jag på att rensa och greja med allt möjligt. Lådor, papper och kläder all over hela lägenheten. Haha)

What The Hell.


you've got to mooove like jagger.


nobody baby, but you and me.


R.I.P. RESTAURANG GUSTAV BRATT


Falkenbergs största innekrog har brunnit ner till grunden, med bara cementbäggarna ståendes kvar. Med tanke på hur mycket minnen de flesta Falkenbergare har därifrån, så är det så himla sorgligt. Studentfester, middagar, kvällar med Örjansson, personalfester, stammisställe på sommaren där man träffar gamla nära och kära ochsåvidare. Jag hoppas att personen som tände på ångrar sig väldigt mycket just nu.

;Breakfast.


RSS 2.0