Jag börjar tro att vi kan gå genom eld.


Namn:
Emma.
Piercingar: Ja.
Tatueringar: Ja, en. Men har hela tiden planer på nya.
Längd: 174 centimeter.
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Råttblondt.
Fräknar: Tyvärr inte, det är bland det finaste jag vet. Önskade ofta när jag var liten att jag hade det.
Motto: Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?
Kär? Nej!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, det gör jag. Varje dag. Men det kommer ändras inom ett år eller så om planen går som den ska.
Tycker du att du är attraktiv? När jag har sminkat mig och klär mig inför fest så.
Vilket schampo använder du? Trés emmé.
Vad är du rädd för? Mörker, våldtäktsmän, clowner, droger, att bli sjuk.
Gillar du berg- och dalbanor?
Älskar.

I don't wanna make any mistakes Jerry.

i

.och han glömmer att han behöver någon


Högsta taket, högsta våningen.


photo;emma svensson._source.

RSS 2.0