cause we are girls like you like me.


hemmastudiedagar då man inte alls orkar med något alls mer än att sova lite extra länge och inte tänka på smink eller nåt sånt.


take your time, don't be shy, cover your eyes tonight.


Igår besökte jag staden Halmstad. Först sjukhuset, där jag hade läkarbesök med en ny läkare (som förövrigt  äntligen tog mig och mina näsproblem på allvar!) Sedan blev det en liten runda på stan. Ett besök på Lagerhaus och blev ett änglaspel med tomtar rikare. Även en saffransbulle och kaffe på Espresso House måste man ju unna sig.

ME & MY CUP OF NOODLES.


Dagens fattig-student-lunch; nudelsoppa! Nu laddar jag inför julbord med jobbet ikväll, och sen jobbhelg efter det. God helg!

;doppasigframtilldopparedagen.


Och förresten, titta vilken fin present jag fått av min kära söta mamma! Inuti finns en ny tepåse för varje decemberdag fram till julafton. Och om ni vill köpa en egen så för ni skynda er att klicka in på Sofies mysiga blogg och beställa om ni inte redan gjort det detvillsäga. Nu längtar jag till första december som bara den.

english scones-breakfast.


Hej på er. Här har jag bakat scones för första gången i mitt liv, och jag blev faktiskt nöjd. Förstår verkligen inte varför jag inte bakat det tidigare, det är ju supergott och superenkelt att göra!

Trevlig torsdag på er!

it's getting cold this winter, i've heard.


Jacka från Nowhere.

YOU'LL NEVER GET TO LONDON.


more beautiful things; the more beautiful kitchen.


_royaldesign.

hejjagfårintenog.

Laleh%20-%20%C3%84ngeln%20i%20rummet

Lykke Li gästade hos Letterman häromkvällen. Men First Aid Kit som kör!

WILL TAKE YOU TO THE MOUNTAIN.


I LOVE YOU MAN.


NEW ALBUM!

ALL I WANT FOR X-MAS IS YOU.


YOU GOT BE BEGGIN YOU FOR MERCY.

Molly%20sjunger%20When%20I%20held%20ya Robin%20sjunger%20Fr%C3%A5n%20och%20med%20du

RSS 2.0