OCH FARSAN SNARKAR REDAN.

CSN kom idag. Going lön kommer imorgon. Dags att strukturera sig lite, och med det så menar jag skriva upp det som är viktigt att lägga pengar på denna månaden.
- jeans.
- foundation.
- läppstift i den perfekta röda färgen. inte för röd, inte för rosa.
- nya hörlurar. sålde mina till sis.
- hyra.
- andra räkningar.
- ny dator. (min dör närsomhelst. någon som har en dator liggandes hemma till ingen nytta kanske kanske? hör av dig till mig, fattigstudent.nu)
- mat. den största utgiften av dom alla. man kanske skulle sluta äta? lika bra ändå.


åh så fint.

<iframe src="http://player.vimeo.com/video/19141843" width="400" height="225" frameborder="0"></iframe><p><a href="http://vimeo.com/19141843">Boys of Milan & Paris FW2011</a> from <a href="http://vimeo.com/jwuphoto">Justin Wu</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>


men han säger nej, hon säger jo. han släpper pedalen och hon kasar i gruset efter några meter och skriker. per sväljer och kör ikapp sina kamrater, hon ropar efter och tårarna strömmar nerför hennes kinder.


what's the point?


söndagsmys.

You know I still run this thing like a dancehall queen.


Vill ha!!
_source.

I'M GONNA LOVE YOU LIKE I'M NEVER BEEN LOVED BEFORE.


Det är en lång dag idag. Precis kommit hem från skolan och snart ska jag sticka till jobbet. Längtar redan efter att komma hem igen..

DAGENS REPEAT.


WHAT YOU REALLY NEED CAN BE TO LET GO.


Tidigt imorse så satsade jag och fru Matsson på ett core samt ett sponning-pass efter det. Riktigt skönt var det. Nu kan jag ha hela dagen framför mig och inte behöva ha dåligt samvete att jag måste träna i eftermiddag/ikväll. Himlans fint enligt mig. Nu ska jag sätta på ännu mer kaffe och försöka få liv i min tillfälligt arbetslösa vän Jonna Lormén som sover. CIAO.

I'M SO HAPPY THAT YOU'RE GONE. THAT YOU ARE GONE IT MAKES ME HAPPY.


Fan om jag sabbat allt. Som alla andra gånger.

Me & My Microphone.


Kära Petra September Marklund. Vad håller du på med? Förstör inte en av årets bästa partylåtar tack! FLOPP!!!!

ALL I CAN THINK ABOUT IS YOU.


Grattis till Salem!
_source.


BUUULLLEEETS!


_rf blogg.
_bullets blir flippad i flippellerflopp.

I WANT YOU.


GE MIG. NU TACK. HEJDÅ.

shooock me all night long.



a new error.


THERE'S NOTHING YOU CAN SAY THERE'S NOTHING YOU CAN DO. JUST STAY STRONG. KEEP HOLDING ON.


Foto:Johannes Peschetore.
_source.

WITH OR WITHOUT CONTROL.


Är och kommer alltid vara det snyggaste tjejbandet jag vet!

LÅT MIG FÅ HÖRA KÄRLEKENS TUNGA. SÄG ATT DU ÄLSKAR MIG.


unleash.


I'D LIKE TO HAVE MY MONEY WHERE I CAN SEE THEM - IN MY CLOSET.


Jag har sett alla 6 säsonger av Sex and the city på alldeles för kort tid. Kallas detta nörd? Sa jag att det är femte gången jag kollar igenom ALLA säsonger? Från avsnitt till avsnitt?

VA ÄR DET FÖR EN DAG? VAD E DET FÖR EN DAG? NEJ DET ÄR IIIINGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR EMMAS FÖDELSEDAG!!! HURRA HURRA HURRA!


Nu ligger jag lite efter här... God jul! och Gott nytt år! till att börja med. Och idag är det som sagt min födelsedag. Hela 22 år gammal är jag nu. Shit alltså, jag börjar faktiskt få lite åldersnoja.. Grattis till mig! Och jag återkommer med update snart!

RSS 2.0