YOU ARE THE ONLY EXCEPTION.

Nej, jag är inte beroende..

Nobody loves you like I do. Nobody knows me better than you do.


Ville bara säga att jag har nått botten av bloggtorka. Men twitter det är himla kul, så det är där jag hänger mest. Ville bara säga det.
_min twitter.

ja, man kan ju drömma.


Tekanna från Ivana Kralikova. Helst den söta kaninen.

Stig Lindbergs Berså.

Fronts Rabbit Lamp för Mooi.

Kyl & frys från Gorenjes retrokollektion.

U KNOW THAT I CAN USE SOMEBODY.


I Want To Hold Your Hand.

<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/rhGWC4yq_Yg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

RadioActive.


Det är något visst med den där Zac Efron. Det har jag tyckt ända sedan High school musical filmerna släpptes. (och ja, jag är ett alldeles för stort fan av dom.) Sedan att han har en av USA's sötaste flickvänner gör ju inte saken bättre.

_source.

gosenosen.


Ge mig en kyss innan du går. En kyss att bygga en dröm på.


You won't be caught up bleeding tonight.


bild 1_source.
bild 2_by me.

don't you let me go tonight.


Den där sensommaren. Jag var singel för första gången på väldigt länge. Jag och Jennifer bodde i pappas lägenhet och allt var så himla bra. Vi hängde på balkongen mest hela tiden. Där åt vi, solade, förfestade och så satt vi där och kollade på Göteborgs nattliv när vi kom hem, och tog dendär nattciggen. Pratade om allt och alla konserter vi varit på under dagen eller om dendär killen vi snackade med på spårvagnen som hade crack i jackfickan som höll på att ramla ut. Såg Crookers som skulle bli en av de grymmaste konserter jag varit på, såg Håkan och massa andra fina artister.

Så många år sedan det är nu, men ändå kommer jag ihåg varenda evigaste minut av dendär helgen. Jag sög verkligen ut ALLT jag kunde ur atmosfären för att jag visste att när dessa dagarna är slut så kommer pappa lämnat nycklarna till lägenheten vidare, och därmed friheten att kunna komma till denna underbara stad när man vill. Får knip i magen när jag tänker tillbaks på dendär söndagen.
Fan vad jag saknar Wayoutwest.
Fan vad jag saknar Göteborg.

lover.

Jose Gonzales Water Experiment from Rikke Otte on Vimeo.


..and then he kissed me.


och jag vågade aldrig hålla din hand. vi är inte sånna som i slutet som får varann.


Titta vad min syster och mamma kom över med precis! Fina, fina dom!

DON'T RAIN ON MY PARADE.


Jahopp. Då var det dags för nästa vända. Hög feber, har legat i sängen i princip ett och ett halvt dygn. Och halsen dödar mig. Jag pallar verkligen inte att vara sjuk! Blir så himlans uttråkad, och så orkar man inte göra något alls. Sådär, nu har jag gnällt klart. Krya på mig!

TRACK OF TIME.


Rörstrand+Lovisa Burfitt.

STARS 4 EVER.


chaos. you've been my friend for quite a while.


det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu. för vi var solskenet, och jag var ensam.


DEAR I.


Ge mig tröjan? Tack?
_bj.

Don't you even try and explain how it's so different when we kiss.


RSS 2.0