A HAPPY NEW YEAR!


En lite för tidig Gott Nytt År-hälsning från mig! Hoppas att ni får ett riktigt fint år och håller era nyårslöften. Men snälla, hitta på några roligare än att sluta äta godis, motionera mera, gå ner i vikt. Sånt som man ändå vet att man inte kommer hålla. Själv ska jag ge mig själv nyårslöftet att njuta mer av livet, och där ingår; skratta mer, njuta mer av god mat, gott vin, umgås mer med sånna som gör mig glad, och var nöjd med den du är. Så, HAPPY NEW YEAR!!!!!

TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIG JUL, EN SÅN SOM MAN HAR NÄR MAN ÄR LITEN.

Hallå på er! Det är såhär, att nu har jag tagit jul från skolan. Nu händer det mycket såhär kring jul, både julfix kombinerat med en massa jobb. (Det är jag och tomten som arbetar under jul serni. Så att ni andra kan slappa och ha det gott..typ.) Men iallafall, jag hinner knappt hänga här, och det går snabbare och enklare att FÖLJA MIG VIA TWITTER om mitt liv med julbestyr och annat. Så gör det är ni snälla :) Lägger upp mycket bilder och annat pyssel där! Puss på er och GOD JUL!


här är stillhet och tystnad nu när marken färgas vit.


det som var på riktigt känns på låtsas nu.


PRETTY PRETTY PLEASE?


Och ja, jag vet att Jonah Mowry har lagt upp en video och berättar om att han gjorde detta bara på skoj. Men herrejäklar med videos som kommit om som respons på Jonahs. Så många som känner igen sig, som blir arga, ledsna och känner medlidande. Titta på dessa och bli frustrerade, få gåshud ända ner på benen, bli gråtiga i halsen, och kanske blicka tillbaks till de hemska skolåren. Som jag.

RSS 2.0