it was only just a dream. damn.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Selfmachine - I blame coco.

NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN. 
Hide away - Laleh. Den gör mig ledsen, fast allra mest arg. 

VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
Telephone - Lady Gaga. I mitt huvud låter det bara dudududuudududududu typ.

FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
Robyn. Kommer alltid att vara.

BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
Rebecca&Fiona, och jag älskar dom.

BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
Lene Marlin & Vanessa Carlton får dela plats där.

BÄSTA MANLIGA RÖST?
John Mayer.


VILKEN MUSIKSTIL LYSSNAR DU MEST PÅ?
Pop/Indie. Eller rock när jag är arg.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL BLI GLAD?
far off places, daring sword fights, magic spells and a prince in disguise.

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU VILL LUGNA NER DIG?
sova/mysa/sexuellt

SENASTE KONSERTEN?
TEDDYBEARS på Götaplatsen Gbg.

VEM ELLER VILKA LYSSNAR DU PÅ MEST JUST NU?
The Smiths blir det enhel del.

BÄSTA TJEJBANDET?
Those dancing days just nu. När jag var liten så var det Spice Girls.

VAD TYCKER DU OM KLASSISK MUSIK?
Inget jag föredrar tyvärr, kan för lite om det I guess.

VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?
Uppskattar det mer och mer faktiskt. Kan vara riktigt gött att lyssna på ibland. Är det vuxenstämpel på det?

LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
Väldigt mycket franskt. Som t.ex. Les temps sont durs pour les rêveurs.

OM DU VAR ETT INSTRUMENT, VAD SKULLE DU VARA DÅ?
 
LYSSNAR DU PÅ RADIO?
P3 när jag jobbar, pluggar, sitter vid datorn. Ja, enhel del.

GILLAR DU MTV?
Har inte MTV, fattig. Haha.

KAN DU NAMNET PÅ ALLA BANDMEDLEMMAR DU LYSSNAR PÅ JUST NU?
Inna. 

VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
Johan Örjansson hade ju inte vart helt fel om man säger så. ^^

DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?
The Temper Trap – Sweet Disposition

VAD LYSSNAR DU PÅ PRECIS NU?
El Perro Del Mar – Change Of Heart

ANVÄNDER DU BANDTRÖJOR?
Har massor, men använder dom inte så ofta.


Listan är snodd från _source.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0